Підшипники маточин
Підшипники маточин відповідає за плавне та рівномірне обертання колеса без підгальмовувань та відхилень у вертикальній площині. Під час руху ця деталь має дуже великі навантаження, тому для забезпечення максимальної надійності виготовляється з високоміцних матеріалів.
Зазвичай, проблеми з ними починаються десь після 100-120 тисяч кілометрів пробігу. Хоча для якісних ступичних підшипників при акуратному керуванні і 150 тисяч далеко не межа. З іншого боку, буває, що нещодавно встановлені деталі починають розвалюватися після пробігу дві-три тисячі кілометрів. І справа не завжди як самий підшипник. На нашому сайті підбір підшипника відсутній є лише розміри, тобто. коли ви виймаєте свій підшипник із маточини проміряєте його і за розмірами підбираєте потрібний.
Декілька факторів можуть впливати на появу проблем з підшипником маточини.
Перший пов'язаний з тривалою експлуатацією та природним зносом. При цьому різка манера їзди, часта перевантаженість машини та погані дороги – головні вороги ступичних підшипників.
Другий фактор – втрата герметичності. Якщо під час установки або під час експлуатації були пошкоджені захисні пильовики, мастило поступово витікає, а всередину потрапляє бруд та пісок. І тут процес зносу піде прискореними темпами.
Третій фактор — неправильне встановлення, коли підшипник запресований у маточину з перекосом. Перекошену деталь доведеться знову міняти, можливо, вже за кілька тисяч кілометрів пробігу.
І нарешті, прискорити вихід з ладу підшипника ступичного може надмірна затяжка при монтажі. Для правильної роботи підшипник повинен мати певний осьовий проміжок.
Занадто сильно затягнуті гайки призведуть до посиленого внутрішнього тертя та перегріву. При монтажі потрібно використовувати динамометричний ключ і стежити, щоб затягувалися гайки з потрібним моментом.